Co kryje się pod last minute
Angielskie wyrażenie last minute na dobre przyjęło się w biurach podróżach i coraz częściej jest przechwytywane przez inne firmy, które w jakiś sposób chcą przekonać niezdecydowanych, że zegar ciągle tyka i teraz jest najlepszy moment na podjęcie decyzji. Dlaczego najkorzystniejszy? Bowiem oferują produkt albo jak w przypadku biur podróży wycieczkę za mniejsze pieniądze. Nawet można pojechać na wakacje o połowę taniej. Co rzeczywiście jest odczuwalne w portfelach i na kontach klientów. Nie bez powodu niektóre oferty objęte są tą nazwą. Firmy nie dają potencjalnym klientom wiele czasu na zastanowienie się, bowiem atrakcyjne warunki obowiązują wyłącznie przez pewien okres. Biura podróży decydują się na przecenę niektórych wyjazdów z bardzo prostego powodu. A mianowicie finansowego. Brak zainteresowania niektórymi wyjazdami wymusza na nich uruchomienie innych mechanizmów sprzedaży. A jak wiadomo pieniądze odgrywają ważną rolę i często dyktują warunki w przypadku nabywania towaru lub wakacji. Biura również chcą ponieść jak najmniejsze straty, dlatego za wszelką cenę próbują pozbyć się wcześniej zarezerwowanych i opłaconych miejsc w hotelach. Klienci coraz częściej są świadomi zasad funkcjonowania biur i niekiedy czekają na obniżki. Licząc, że właśnie ich wymarzona wycieczka zostanie przeceniona.